I STOPIEŃ – PRODUKTY PROFESJONALNE I PROCEDURY ZABIEGOWE
09:00 - 2025-01-22

Dzięki swoim innowacyjnym formułom marka Bioelements zapewnia nieograniczone możliwości personalizacji zabiegów profesjonalnych. Szkolenie I stopnia to doskonała okazja aby poznać w pełni możliwości produktów gabinetowych i nauczyć się opracowywać własne procedury, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klienta i osiągnąć spektakularne efekty.

Szkolenie prowadzone jest przez głównego szkoleniowca Bioelements Polska w siedzibie firmy, tj. w Kajetanach i składa się z części teoretycznej oraz praktycznej.

 

Czas trwania szkolenia: 9:00-15:00.

 

Podczas części teoretycznej dowiesz się:

– jak powstała marka Bioelements

– jakie kluczowe kompleksy występują w produktach profesjonalnych

– jak w pełni wykorzystywać potencjał wszystkich produktów profesjonalnych

– jak projektować własne procedury zabiegowe

– jakie produkty można łączyć ze sobą

 

Część praktyczna opiera się na:

– przeprowadzeniu konsultacji

–  zaplanowaniu indywidualnego protokołu profesjonalnego

– wykonaniu zabiegu zgodnie ze wskazaniami i zaprojektowanym protokołem.

 

Każdy uczestnik szkolenia I stopnia otrzymuje segregator z materiałami szkoleniowymi.

Dla uczestników przewidziane są przerwy kawowe z poczęstunkiem.

Od uczestników szkolenia wymagana jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz rozpowszechnianie wizerunku.

szkoleniowiec

  • ANNA CYBULSKA-PUTER
  • Dyplomowana kosmetolog z wykształcenia i z zamiłowania. Absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia z wielokierunkowym ponad 10-letnim doświadczeniem, zarówno w prowadzeniu szkoleń, jak i w wykonywaniu zabiegów. Stale rozszerza swoją wiedzę i dzieli się nią podczas szkoleń.
  • 792 612 036
  • anna.cybulska-puter@bio-estetic.pl

Bilety

wyeksportuj

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. View more
Akceptuj
Odrzuć